Friday 16 May 2014

Dirogol Lelaki

Kisah ini berlaku ketika cuti sekolah ketika itu.Aku ambil keputusan nak jalan2 tiba2 jumpa seorang lelaki.aku tak pasti umur dia.dia cakap dia lagi muda dari aku.tapi aku tengok macam dah tua je.lantaklah ukur berapa .rupa boleh tahan chinese look.aku bukanlah kisah sangat.tapi aku sebenarnya teringin nak main.mungkin sebab pengalaman pertama kot.lelaki ni ajak aku naik motor. Aku pun okay je dengan syarat dia kena belanja aku makan.tapi sebenarnya dia bawa aku pergi hotel.aku ikut je walau berdebar.aku memang nak main pun.aku memang teringin nak kena rogol.
Mula mula masuk bilik dia tutup lampu.aku diam jelah sebab aku mengantuk tapi aku cuma buka kasut je.aku duduk tepi.
Kemudian dia suruh urut . Aku pun buat and dia tiba2 pegang tetek aku.aku segan gila.dia suruh aku bogel.aku malulah.dia pun bukak pakaian aku.mula2 dia suruh hisap konek.aku taknak sebab geli.dia pun belai2 aku..hisap tetek aku dan mainkan jari dia celah kelengkang aku.kemudian dia suruh aku kangkang.aku buat jela.sambil dia ramas tetek aku.aku diam je tutup mata.dia tusuk konek dia yg besar tu ke pepek aku.aku jerit.dia kuatkan volume tv.dia masukkan lagi sampai padat.sakitnya tak tertahan.rasa nak menangis aku.dia sorong tarik.laju gila.aku nangis.dia tetap henjut sampai aku jerit kuat sangat.dia pegang tangan aku tak bagi aku mengelak.aku dah pasrah je.memang sakit sangat.air mazi aku maybe tengah kering.dia pun mula slow slow sebab tengok aku jerit.aku diam je.kemudian dia hayun kuat lagi.sampai aku rasa nak nazak.tak lama lepas tu dia keluarkan..darah menitik kat cadar..dia lap pepek aku guna towel.dia suruh hisap kalau aku taknak kena henjut.aku terpaksa hisap.besar gila konek dia.macam 15cm jugak tu . Tak lama lepas tu dia jolok aku lagi dan pancut atas tetek aku.

No comments:

Post a Comment